joi, 29 martie 2012

Titanic revine in 3D

 
Serile trecute in capitala Anagiei,
la 15 ani de la debutul pe marile ecrane al
megasuccesului lui James Cameron, Titanic,
protagoniştii filmului au păşit din nou pe
covorul roşu pentru relansarea în 3D a filmului.
Kate Winslet, iubita lui Leonardo DiCaprio în film,
a avut unele comentarii critice la adresa
interpretării şi apariţiei sale de atunci, deşi, spune
ea, este mulţumită acum de evoluţia şi realizările
profesionale obţinute după rolul de cotitură din
1997. Actriţa a declarat pentru MTV: „Ar fi trebuit
să am un accent american mai pronunţat. Şi
interpretarea mea ar fi putut fi mai bună”. „Mi-aş fi
dorit să nu dezvălui atât de mult din corpul meu”,
a mai spus Winslet, „dar eram tânără şi ştiam că
am ceva de demonstrat”. Cu un look sofisticat şi
atractiv la cei 36 de ani  ai săi, ea a ţinut să
precizeze că se simte bine acum în propria piele,
în ciuda prejudecăţilor din tinereţe, conform cărora,
în apropierea vârstei de 40 de ani aspectul fizic ar
putea afişa semne clare ale îmbătrânirii. „Chiar îmi
place mai mult cum arăt la vârsta asta”, a mărturisit
Winslet. Pe ecranele cinematografelor filmul va
aparea pe 6 aprilie, data ce coincide cu implinirea a
100 de ani de la marea tregedie.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu